.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سبک جدید «رزم‌آرمان» در ساری رونمایی می‌شود
سبک جدیدی در ورزش رزمی ایران به نام رزم‌آرمان که حاصل تلاش یک جوان مازندرانی است؛ به‌زودی با حضور مسؤولان مرتبط استانی و کشوری در ساری رونمایی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، استاد حسین باقری سوادکوهی جوان مازندرانی است که از 14 سالگی به ورزش زیبای تکواندو روی آورد و پس از یک‌دوره فعالیت وارد ورزش‌های رزمی ترکیبی شد و توانست با پشتکار و تمرینات منظم، آموزش‌های بین‌رشته‌ای را بیاموزد.

آن‌طور که خود می‌گوید: «تلاش‌هایم منجر به این شد که با تکنیک‌ها و فنون‌های زیادی آشنا شوم و چندین سال نیز در تکواندو به‌عنوان مربی فعالیت داشته باشم».

باقری سوادکوهی که موفقیت‌های خود را مرهون همراهی حریف تمرینی‌اش یعنی همسرش می‌داند، توانست با آموختن فنون‌های ترکیبی علاوه بر مربیگری، به‌عنوان رییس کمیته داوران نیز فعالیت داشته باشد و در ادامه تصمیم بگیرد کار تازه‌ای را در قالب ثبت رکورد شروع کند تا حدی که نمایندگی استان مازندران در این سبک را برعهده بگیرد.

این رزمی‌کار  اظهار می‌کند:« پس از چند سال فعالیت، از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور به‌عنوان نماینده دفاع شخصی سلاح سرد و هنرهای فردی استان مازندران معرفی و پس از یک سال فعالیت در این کمیته پیگیر ابداع یک سبک رزمی شدم که 10 سال به فکر آن بودم».

وی ادامه می‌دهد: «به کمک حرکات مختلف رشته‌های رزمی و کنار هم گذاشتن فنون‌های ترکیبی توانستم یک تکنیک ابداعی را با همه سختی‌ها و مشکلاتی که داشتم خلق کنم و آن را در 28 خردادماه 97 با نام سیستم رزم‌آرمان به ثبت برسانم».

افتتاحیه و رونمایی از آرم سبک رزمی رزم‌آرمان، روز چهارشنبه هفتم شهریورماه با حضور اساتید، مربیان، ورزشکاران، علاقه‌مندان به ورزش‌های رزمی و مسؤولان مرتبط کشوری و استانی از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن ورزشی مخابرات ساری انجام می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.